حذف اکانت تلگرام در کمتر از یک دقیقه!

اگر شماهم جزو اون دسته از کاربران شبکه های اجتماعی هستید که از ارتباطات بی پایان خسته شده اید و به تازگی به جمع کاربران تلگرام پیوستید، این آموزش به شما کمک خواهد کرد تا برای همیشه و به صورت یک طرفه اسم، مشخصات و پیام های آرشیو شده خودتون در تلگرام حذف کنید.

telegram

هرچند تلگرام گزینه ای در بخش حریم خصوصی اپلیکیشن موبایلی خودش جای داده تا در صورت عدم مراجعه به برنامه در یک بازه زمانی خاص (یک ماه، سه ماه، شش ماه و یا یک سال) اکانت شما رو برای همیشه حذف کنه، اما شاید در شرایطی نیاز داشته باشید که در کمتر از یک دقیقه تمامی ردپاهای خودتون در تلگرام حذف کنید!

برای اینکار ابتدا به نشانی my.telegram.org مراجعه کنید و شماره موبایلی که با آن در تلگرام هستید را در کادر مشخص شده وارد و Next را بزنید.

deactivate-telegram-account-0
در این مرحله رمز عبوری به تلگرام شما ارسال میشه که نمونه اش رو میتونید تو تصویر زیر ببنید

Screenshot_2015-06-04-17-48-12

همونطور که password در تصویر بالا مشخص هست باید با توجه به بزرگ و کوچک بودن حروف، رمز دریافتی رو در کادر Password وارد کنید و بر روی Sign In کلیک کنید.

deactivate-telegram-account-1

اگر رمز عبور رو دریافت نکردید، حتما شماره موبایل وارد شده در مرحله قبل درست نیست و رمز به شماره اشتباهی ارسال شده، نگران نباشید، روی Incorrect کلیک کنید و شماره صحیح رو مجددا وارد کنید. پس از ورود به تلگرام، کادری شبیه تصویر زیر رو میبینید که از شما علت حذف اکانت تلگرامتون رو میپرسه، شما میتونید پرکردن کادر مربوطه (شماره ۲) رو نادیده بگیرید و بر روی گزینه Done کلیک کنید

deactivate-telegram-account-2

بعد از کلیک بر روی Done کادری باز خواهد شد که به شما تذکر میده در صورت تایید، تمامی عکس ها، فایل ها و پیام های رد و بدل شده شما برای همیشه از بین میره و این عملیات غیرقابل بازگشت هست.

deactivate-telegram-account-3

اگر روی گزینه Yes, delete my account کلیک کنید بلافاصله اکانت تلگرام شما حذف و مشخصات شما برای سایرین به Deleted account تغییر پیدا میکنه، درست مثل تصویر زیر:

Screenshot_2015-06-04-17-54-28

فراموش نکنید که پیام های رد و بدل شده شما در سکرت چت برای هر دوطرف گفتگو حذف و سایر پیام‌های عادی شما برای طرف دیگه باقی میمونه!

Screenshot_2015-06-04-17-54-31

امیدوارم این آموزش تونسته باشه به پرسش های شما درباره حذف کامل تلگرام کمک کرده باشه. آموزش های دیگر آی‌معین برای تلگرام رو میتونید در نشانی imoein.com/label/telegram بیابید.  

 

لطفا سوالات خودتون رو ازین به بعد به صورت خصوصی از طریق صفحه تماس با ما بپرسید.

با تشکر از همراهی همیشگی شما عزیزان

موسس و هم‌بناینگذار استارت‌آپ گردش‌آنلاین هستم و اکنون به عنوان عضوی از تیم گردشگری ایران‌اکوتریپ به ایرانگردی می‌پردازم.

681 دیدگاه در حذف اکانت تلگرام در کمتر از یک دقیقه!

  • سلام کمک لطفا
    من یه شماره مجازی درست کردم و وارد تلگرام شدم بعد ازمدتی وارد اون سایتی که ازش شماره مجازی گرفته بودم شدم و متوجه شدم که شمارم به دلیل استفاده نکردن ازاد شده و یه شماره جدید به من دادن و من هنوز توی تلگرام با همون شماره قبلی بودم و به صورت کاملا اتفاقی log out زدم و اومدم بیرون با توجه به اینگه من دیگه به اون شماره دسترسی ندارم و نمیتونم رمزی رو که تلگرام براش میفرسته ببینم ،چه طور میتونم اون اکانت و حذف کنم.

    • به دلیل مشکلات شماره های مجازی تنها از شماره هایی استفاده کنید که تامین کننده معتبر داشته باشد و یا شارژ دلاری جهت نگهداری دریافت کند٬ استفاده از شماره مجازی رایگان به هیچ عنوان توصیه نمی شود

  • سلام لطفا کمکم کنین من یه اکانت دارم ک بنا ب دلایلی اجازه ورود شخصی رو ب اکانتم دادم و خودم خروج زدم از اون اکانت الان وارد شدم و طرف مقابلم منو از اکانت میندازه بیرون و وقتی ک من میخام بندازمش بیرون خطا میده و میگه چون شما دستگاه جدیدتری نسبت قبلی هستین اجازه ندارین اونو بندازین ببرون چیکار کنم الان…. لطفا کمکم کنین خیلییی مهمه خواهش میکنم الان من حتی تصمیم ب دلیت اکانت کردم ولی چون طرف مقابل منو میندازه بیرون دسترسی ب کد دلیت اکانتمم ندارم خواهش میکنم بگین چیکار کنم?از هیچ راه دیگه ای نمیشه دلیت اکانت زد؟:

  • چرا کد ارسال نمیشه ؟
    لطفا درست راهنمایی کنید

  • داداش ببخشید اگه یکی از تلگرام سیمکارت من داره سواستفاده میکنه چطوری کاری کنم کد دلت اکانت واسه سیمکارتم بیاد نه تلگرام.

  • ببخشید اقا معین من از تلگرام لگ اوت کردم دیگه نمیتونم وارد حساب کاربری بشم قفل شده میخواستم حسابمو پاک کنم از اول برم اما این کد رو به تلگرام میفرسته و من تلگرامم قعطه ،چیکار کنم کاش از طریق اس ام اس برام کد رو پیامک میکرد

  • سلام.ممنون از مطالب مفیدتون.اکانت قبلی تلگرام من وکل محتویات گوشی من حک شد.توسط کسی که شماره تلفن من رو داشت.بعد از دلیت اکانت تلگرامم و راه اندازی خط جدیدم مشکوک به این هستم که دوباره حک شدم.میخوام بدونم اگر کسی با داشتن شماره من رو حک کنه فقط به تلگرامم دسترسی داره یا به کل اطلاعات گوشی من.

  • سلام من کدتلگرام رو دریافت میکنم و وقتی وارد اون قسمتش میکنم و تایید رو میزنم برمیگرده به همون صفحه ی اول!مشکل چیه ممنون میشم جواب بدید

  • من هرچی شمارمو میزنم ارور میده هرچی nextرومیزنم قبول نمیکنه چراا؟؟؟

  • سلام.من حذف اکانت کردم و دوباره وارد شدم …کانالم تک ادمینه بود و حذفش نکردم،امکانش هست همون کانال رو که هنوز هم هست برگردونم؟؟؟راهنمایی لطفا???

  • عالییییییییییییییییییییییییییی

  • سلام خسته نباشید.
    من تلگرامم قاطی کرده بود پاکش کردم ، دوباره که نصب کردم رمزم رو فراموش کردم چندبار اشتباه زدم ، حالا هی میگه بعدا تلاش کنید ولی روز بعدشم که رفتم روباره همینو میگه . چکار کنم؟

  • سلام واسه دیلت اکانت میخواستم بدونم باید چه کاری انجام بدیم که رمز واسه سیم کارت ارسال بشه نه توی تلگرام لطفا راهنمایی کنید

  • سلام
    من اکانتمو پاک کردم الان یه هفته هست میخوام نسب کنم فعال نمیشه ارور میده که بعدن امتحان کنید چکار. کنم ممنون

  • سلام سلام تو رو خدا کمکم کنیدمن دوبار دلیت اکانت تلگرام دادم در یک روز و حالا نمیتونم وصل بشم
    میزنه error
    و میگه بعدا امتحان کنید.
    من در تاریخ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ دلیت اکانت تلگرام دادم دو بار در یک روز..
    لطفا کمک کنید
    چکار کنم که دوباره وصل بشم؟؟؟

دیدگاه خود را بنویسید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.