حذف اکانت تلگرام در کمتر از یک دقیقه!

اگر شماهم جزو اون دسته از کاربران شبکه های اجتماعی هستید که از ارتباطات بی پایان خسته شده اید و به تازگی به جمع کاربران تلگرام پیوستید، این آموزش به شما کمک خواهد کرد تا برای همیشه و به صورت یک طرفه اسم، مشخصات و پیام های آرشیو شده خودتون در تلگرام حذف کنید.

telegram

هرچند تلگرام گزینه ای در بخش حریم خصوصی اپلیکیشن موبایلی خودش جای داده تا در صورت عدم مراجعه به برنامه در یک بازه زمانی خاص (یک ماه، سه ماه، شش ماه و یا یک سال) اکانت شما رو برای همیشه حذف کنه، اما شاید در شرایطی نیاز داشته باشید که در کمتر از یک دقیقه تمامی ردپاهای خودتون در تلگرام حذف کنید!

برای اینکار ابتدا به نشانی my.telegram.org مراجعه کنید و شماره موبایلی که با آن در تلگرام هستید را در کادر مشخص شده وارد و Next را بزنید.

deactivate-telegram-account-0
در این مرحله رمز عبوری به تلگرام شما ارسال میشه که نمونه اش رو میتونید تو تصویر زیر ببنید

Screenshot_2015-06-04-17-48-12

همونطور که password در تصویر بالا مشخص هست باید با توجه به بزرگ و کوچک بودن حروف، رمز دریافتی رو در کادر Password وارد کنید و بر روی Sign In کلیک کنید.

deactivate-telegram-account-1

اگر رمز عبور رو دریافت نکردید، حتما شماره موبایل وارد شده در مرحله قبل درست نیست و رمز به شماره اشتباهی ارسال شده، نگران نباشید، روی Incorrect کلیک کنید و شماره صحیح رو مجددا وارد کنید. پس از ورود به تلگرام، کادری شبیه تصویر زیر رو میبینید که از شما علت حذف اکانت تلگرامتون رو میپرسه، شما میتونید پرکردن کادر مربوطه (شماره ۲) رو نادیده بگیرید و بر روی گزینه Done کلیک کنید

deactivate-telegram-account-2

بعد از کلیک بر روی Done کادری باز خواهد شد که به شما تذکر میده در صورت تایید، تمامی عکس ها، فایل ها و پیام های رد و بدل شده شما برای همیشه از بین میره و این عملیات غیرقابل بازگشت هست.

deactivate-telegram-account-3

اگر روی گزینه Yes, delete my account کلیک کنید بلافاصله اکانت تلگرام شما حذف و مشخصات شما برای سایرین به Deleted account تغییر پیدا میکنه، درست مثل تصویر زیر:

Screenshot_2015-06-04-17-54-28

فراموش نکنید که پیام های رد و بدل شده شما در سکرت چت برای هر دوطرف گفتگو حذف و سایر پیام‌های عادی شما برای طرف دیگه باقی میمونه!

Screenshot_2015-06-04-17-54-31

امیدوارم این آموزش تونسته باشه به پرسش های شما درباره حذف کامل تلگرام کمک کرده باشه. آموزش های دیگر آی‌معین برای تلگرام رو میتونید در نشانی imoein.com/label/telegram بیابید.  

 

لطفا سوالات خودتون رو ازین به بعد به صورت خصوصی از طریق صفحه تماس با ما بپرسید.

با تشکر از همراهی همیشگی شما عزیزان

موسس و هم‌بناینگذار استارت‌آپ گردش‌آنلاین هستم و اکنون به عنوان عضوی از تیم گردشگری ایران‌اکوتریپ به ایرانگردی می‌پردازم.

681 دیدگاه در حذف اکانت تلگرام در کمتر از یک دقیقه!

  • سلام من گذرواژه ی دومم رو فراموش کردم هرچیم که میزنم دلیت اکانت بشه نمیشه میشه راهنمایی کنین

    • از آدرس ایمیلی که موقع فعال سازی ازتون خواسته شده کمک بگیرید٬ کد حذف رمز دوم به این ایمیل ارسال میشه

  • لطفا کمک کنید من یک شماره مجازی ساختم و اکانتم تلگراممو تعویض کردم شمارشو با مجازی بعد الن لوگ اوت شده و اون شماره مجازی هم از دس رفته من چجوری اکانتمو برگردونم یا حداقل اگه بشه اکانتو پاک کنم تا بتونم یوزر نیمشو بردارم دوباره خ لازم دارم اون یوزر نیممو لطفا کمک کنید

    • تنها راه حذف اکانت استفاده از شماره ای هست که طبق اعلامتون از دست رفته و دسترسی بهش مقدور نیست٬ برای کسب اطلاعات بیشتر به [email protected] ایمیلی ارسال کنید

  • عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود
    ممنون از کمکتووووووووووووووون

  • با سلام و خسته نباشید. اکانت تلگرام من قفل شده. واسه اکانتم رمز دوم داده بودم. با این که رمز رو درست وارد می کنم. ولی متاسفانه میگه که رمز اشتباهه. میگه واسه وارد شدن یا ایمیل رو کنترل کنین و یا هم اکانت رو ریست کنید. بخوام ریست کنم اطلاعات اکانتم میره و نمی خوام این اتفاق بیافته. لطفا راهنماییم کنین که چیکار بکنم. بینهایت ممنونم.

    • رمز دوم شما به ایمیل شما ارسال می شود٬‌آنرا چک کنید و از لینک ارسال شده جهت بازیابی تلگرام خود اقدام کنید

  • سلام
    من دیروز چند بار اکانتمو پشت سر هم حذف کردم بازم وصل شدم اخرین بار که حذف کردم خواستم بازم وصل بشم شمارمو که میزنم یه گزینه میاره که باید چند روز صبر کنم الان این چند روز چند روز میشه باشه و چی کار میتونم بکنم که سعی این مشکلم برطرف بشه

  • سلام ،
    من دوبار حذف اکانت کردم الان نمیتونم وارد تلگرام بشم الان چند روزه میشه کاری کرد برام مهمه ؟!!!

  • سلام من میخام دیلیت اکانت کنم هر کاری میکنم دوباره از اول شماره میخاد ….حتی کد حذف اکانت رو واسم میفرسته واردش میکنم دوباره میاد مرحله اول که شماره موبایل رو وارد میکنی راه حلش چیه…؟

  • هرکار میکنم نصب نمیشه تلگرام میگه زیاد استفاده کردین.دیلیت اکانتم ک نمیتونم بکنم چون پسوردش واسه تل میاد منم تل نداره چیکار باید بکنم؟!

  • من دلیت اکانت کردم دیگه نمیتونم با همون شماره برم چیکار کنم؟

    • عوامل زیادی برای اینکه تلگرام به شما اجازه ورود نده هست، بهترین راه این هست که حداقل ۷۲ ساعت صبر کنید تا محدودیت های اولیه ورودتون برطرف بشه

  • سلام ، میخوام تلگراممو حذف کنم دوباره استارت کنم
    میخوام بدونم کانال خودم هم پاک میشه؟

  • سلام
    من سیم کارتمو فروختم الان فهمیدم ک تلگرامم بالا میاد
    چطوری میتونم دیلیت کنم وقتی سیم کارت ندارم ک برام رمز بیاد

  • سلام من کد ورود به تلگرام رو به دلیل عدم اتصال بارها و بارها زدم و الان با مشکل ورود به تلگرامم مواجه شدم بیشتر از ۱۲ ساعت منتظر کد جدید بودم اما همون پاسخ رو میده چ کار کنم

    • بعضی مواقع محدودیت های مخابراتی مانع دریافت کد به صورت پیامک می شود و بعضی مواقع هم خود تلگرام شما را به دلیل آزمون و خطای بسیار در هنگام ورود محدود می کند، بهترین گزینه برای این مواقع صبر است تا محدودیت ها برطرف شود.

  • سلام من چند روز پیش دوبار پشت سرهم دلیت اکانت کردم و تلگرام دیگه اجازه ورود و ساخت اکانت جدید بم نمیده چند روز برای رفع این مشکل لازمه چون میگه در فرصتی دیگر امتحان کنید

    • به دلیل صیانت از حقوق استفاده کنندگان تلگرام و پالایش کاربران تجاری از کاربران شخصی محدودیت های گسترده ای در تلگرام اجرا می شود، از حذف اکانت خود در شرایط غیر ضروری جدا خودداری کنید

  • سلام خسته نباشید من موبوگرامم رو حذف کردم ولی عکس پروفایلم تو قسمت تغیرات مخاطبین همچنان برای دوستانم قابل نمایش است میخواستم بدونم امکانش هست کُل پروفایل هام به نحوی غیر قابل نمایش بشه و حذف بشه؟

    • تلگرام ذاتا سیستم امنی است اما هنگامی که هسته نرم افزاری آن توسط سایر توسعه دهندگان شخصی سازی می شود حفره ها و اختلالات متعددی برای کاربران به وجود می آورد، همیشه از نسخه رسمی عرضه شده در اپل استور یا گوگل پلی و … استفاده کنید.

  • آقا معین من دو تا اکانت دارم می خواستم از این اکانتمم در بیام برم تو اون یکی اکانتم وقتی در اومدم توی هیچ کدوم از اکانتام نرفت این ارورم دادto many attempts.pleas tray again later

    • استفاده به صورت همزمان از دو تلگرام تنها در شرایطی میسر می باشد که شما دو تلگرام نصبی داشته باشید و بهترین گزینه برای این مورد تلگرام بتا و تلگرام پایدار عرضه شده در استورهای معتبر است.

دیدگاه خود را بنویسید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.