حذف اکانت تلگرام در کمتر از یک دقیقه!

اگر شماهم جزو اون دسته از کاربران شبکه های اجتماعی هستید که از ارتباطات بی پایان خسته شده اید و به تازگی به جمع کاربران تلگرام پیوستید، این آموزش به شما کمک خواهد کرد تا برای همیشه و به صورت یک طرفه اسم، مشخصات و پیام های آرشیو شده خودتون در تلگرام حذف کنید.

telegram

هرچند تلگرام گزینه ای در بخش حریم خصوصی اپلیکیشن موبایلی خودش جای داده تا در صورت عدم مراجعه به برنامه در یک بازه زمانی خاص (یک ماه، سه ماه، شش ماه و یا یک سال) اکانت شما رو برای همیشه حذف کنه، اما شاید در شرایطی نیاز داشته باشید که در کمتر از یک دقیقه تمامی ردپاهای خودتون در تلگرام حذف کنید!

برای اینکار ابتدا به نشانی my.telegram.org مراجعه کنید و شماره موبایلی که با آن در تلگرام هستید را در کادر مشخص شده وارد و Next را بزنید.

deactivate-telegram-account-0
در این مرحله رمز عبوری به تلگرام شما ارسال میشه که نمونه اش رو میتونید تو تصویر زیر ببنید

Screenshot_2015-06-04-17-48-12

همونطور که password در تصویر بالا مشخص هست باید با توجه به بزرگ و کوچک بودن حروف، رمز دریافتی رو در کادر Password وارد کنید و بر روی Sign In کلیک کنید.

deactivate-telegram-account-1

اگر رمز عبور رو دریافت نکردید، حتما شماره موبایل وارد شده در مرحله قبل درست نیست و رمز به شماره اشتباهی ارسال شده، نگران نباشید، روی Incorrect کلیک کنید و شماره صحیح رو مجددا وارد کنید. پس از ورود به تلگرام، کادری شبیه تصویر زیر رو میبینید که از شما علت حذف اکانت تلگرامتون رو میپرسه، شما میتونید پرکردن کادر مربوطه (شماره ۲) رو نادیده بگیرید و بر روی گزینه Done کلیک کنید

deactivate-telegram-account-2

بعد از کلیک بر روی Done کادری باز خواهد شد که به شما تذکر میده در صورت تایید، تمامی عکس ها، فایل ها و پیام های رد و بدل شده شما برای همیشه از بین میره و این عملیات غیرقابل بازگشت هست.

deactivate-telegram-account-3

اگر روی گزینه Yes, delete my account کلیک کنید بلافاصله اکانت تلگرام شما حذف و مشخصات شما برای سایرین به Deleted account تغییر پیدا میکنه، درست مثل تصویر زیر:

Screenshot_2015-06-04-17-54-28

فراموش نکنید که پیام های رد و بدل شده شما در سکرت چت برای هر دوطرف گفتگو حذف و سایر پیام‌های عادی شما برای طرف دیگه باقی میمونه!

Screenshot_2015-06-04-17-54-31

امیدوارم این آموزش تونسته باشه به پرسش های شما درباره حذف کامل تلگرام کمک کرده باشه. آموزش های دیگر آی‌معین برای تلگرام رو میتونید در نشانی imoein.com/label/telegram بیابید.  

 

لطفا سوالات خودتون رو ازین به بعد به صورت خصوصی از طریق صفحه تماس با ما بپرسید.

با تشکر از همراهی همیشگی شما عزیزان

موسس و هم‌بناینگذار استارت‌آپ گردش‌آنلاین هستم و اکنون به عنوان عضوی از تیم گردشگری ایران‌اکوتریپ به ایرانگردی می‌پردازم.

681 دیدگاه در حذف اکانت تلگرام در کمتر از یک دقیقه!

دیدگاه خود را بنویسید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.