حذف اکانت تلگرام در کمتر از یک دقیقه!

اگر شماهم جزو اون دسته از کاربران شبکه های اجتماعی هستید که از ارتباطات بی پایان خسته شده اید و به تازگی به جمع کاربران تلگرام پیوستید، این آموزش به شما کمک خواهد کرد تا برای همیشه و به صورت یک طرفه اسم، مشخصات و پیام های آرشیو شده خودتون در تلگرام حذف کنید.

telegram

هرچند تلگرام گزینه ای در بخش حریم خصوصی اپلیکیشن موبایلی خودش جای داده تا در صورت عدم مراجعه به برنامه در یک بازه زمانی خاص (یک ماه، سه ماه، شش ماه و یا یک سال) اکانت شما رو برای همیشه حذف کنه، اما شاید در شرایطی نیاز داشته باشید که در کمتر از یک دقیقه تمامی ردپاهای خودتون در تلگرام حذف کنید!

برای اینکار ابتدا به نشانی my.telegram.org مراجعه کنید و شماره موبایلی که با آن در تلگرام هستید را در کادر مشخص شده وارد و Next را بزنید.

deactivate-telegram-account-0
در این مرحله رمز عبوری به تلگرام شما ارسال میشه که نمونه اش رو میتونید تو تصویر زیر ببنید

Screenshot_2015-06-04-17-48-12

همونطور که password در تصویر بالا مشخص هست باید با توجه به بزرگ و کوچک بودن حروف، رمز دریافتی رو در کادر Password وارد کنید و بر روی Sign In کلیک کنید.

deactivate-telegram-account-1

اگر رمز عبور رو دریافت نکردید، حتما شماره موبایل وارد شده در مرحله قبل درست نیست و رمز به شماره اشتباهی ارسال شده، نگران نباشید، روی Incorrect کلیک کنید و شماره صحیح رو مجددا وارد کنید. پس از ورود به تلگرام، کادری شبیه تصویر زیر رو میبینید که از شما علت حذف اکانت تلگرامتون رو میپرسه، شما میتونید پرکردن کادر مربوطه (شماره ۲) رو نادیده بگیرید و بر روی گزینه Done کلیک کنید

deactivate-telegram-account-2

بعد از کلیک بر روی Done کادری باز خواهد شد که به شما تذکر میده در صورت تایید، تمامی عکس ها، فایل ها و پیام های رد و بدل شده شما برای همیشه از بین میره و این عملیات غیرقابل بازگشت هست.

deactivate-telegram-account-3

اگر روی گزینه Yes, delete my account کلیک کنید بلافاصله اکانت تلگرام شما حذف و مشخصات شما برای سایرین به Deleted account تغییر پیدا میکنه، درست مثل تصویر زیر:

Screenshot_2015-06-04-17-54-28

فراموش نکنید که پیام های رد و بدل شده شما در سکرت چت برای هر دوطرف گفتگو حذف و سایر پیام‌های عادی شما برای طرف دیگه باقی میمونه!

Screenshot_2015-06-04-17-54-31

امیدوارم این آموزش تونسته باشه به پرسش های شما درباره حذف کامل تلگرام کمک کرده باشه. آموزش های دیگر آی‌معین برای تلگرام رو میتونید در نشانی imoein.com/label/telegram بیابید.  

 

لطفا سوالات خودتون رو ازین به بعد به صورت خصوصی از طریق صفحه تماس با ما بپرسید.

با تشکر از همراهی همیشگی شما عزیزان

موسس و هم‌بناینگذار استارت‌آپ گردش‌آنلاین هستم و اکنون به عنوان عضوی از تیم گردشگری ایران‌اکوتریپ به ایرانگردی می‌پردازم.

681 دیدگاه در حذف اکانت تلگرام در کمتر از یک دقیقه!

  • سلام خسته نباشین.ببخشین من یه هفته پیش اکانتمو حذف کردم و اما الان یه کار خیلی خیلی ضروری دارم وباید برم تلگرام ولی هرچقدر شمارمو میزنم باز نمیشه میشه بگین چیکار کنم؟

  • سلام من دیلیت اکانت کردم میخوام دوباره نصب کنم میگه بیش ار اندازه تلاش کردی باید چیکارش کنم؟؟

  • سلام من پیام های تلگراممو حذف کردم بعد دیلیت اکانت کردم الان دوباره نصب کردم.آیا کسی میتونه با برنامه ی خاصی پیام های حذف شده ی من رو بازیابی کنه؟خواهش میکنم زود جواب بدید خیلی ضروریه

  • با سلام وتشکر از ساینت خوبتون
    اگه شماره تلگرامو عوض کنم آیا مخاطبام شماره جدیدمو میبینن

  • سلام من هر کاری میکنم نمیتونم برم تلگرام وب اول تونستم و رفتم و ولی الان نمیشه
    پیغام میده شما اقدام زیادی انجام دادید کمکم میکنید

  • سلام رمز دوم و یادم رفته بود دلیت اکانت کردم الان میگه زیاد تلاش کردین دیگه پیام نمیده که کد و وارد کنم تازه متوجه شدم تو ایمیلم اومده بود رمز دوم ولی دیگه وارد نمیشه راهنمایی کنید

  • سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به
    این خوبی سپاسگزارم

  • سلام من دلت اکانت کردم و خواستم مجدد باهمون شماره وارد شم ولی این خطارو برام میده
    You have deleted and re-created your account too many times recently
    چیکارکنم درست شه و اینکه چندساعت طول میکشه؟

  • سلام ببخشید من با گوشی خودم میخام دلیت اکانت کنم حالا هر شماره ای ک باشه فرق نمیکنه تا شماره رو وارد میکنم پیغام : Sorry,too many tries.please try aging later میاد ولی همون شماره رو تو گوشی دیگه امتحان میکنم دلیت اکانت میشه ،اگ راهنمایی کنید ممنون میشم

  • سلام من چند بار تو یه روز اکانتمو پاک کردم الان ارور میده که تا چند روز نمیتونم وارد شم الان راهی نیست که سریع وارد تلگرامم شم؟

  • ببخشید من هم خطم گم شده هم تلگرامی که با این خط میومدم تلگرام .خطمم واسه خودم نیست که برم پس بگیرم میخوام حداقل پیام های تو اون حذف شه باید چیکار کنم؟خواهش میکنم کمک کنید

  • سلام آقای قزلباش من برای دیلت اکانت اقدام کردم بار اول رمز رو اشتباه زدم ولی بار دوم و سوم کاملا درست زدم ولی همش میگه زیادی تلاش کردی بعدا اقدام کن چرا بعدا هم اقدام کنم بازم میخواد اذیت کنه علتش چیه؟؟؟

    • جهت حفظ امنیت شما تلگرام مانع تلاش های بیشتر حذف اکانت شده است٬ چند ساعتی صبر کنید و مجددا درخواست ارسال فرمایید

  • ببخیش من این مراحلو انجام دادم ولی هیچ کدی برام نمیاد.خواهشا کمکم کنید

  • سلام من اکانت تلگرام پاک نکردم برنامشو پاک کردم کاری میشه کرد

  • سلام.
    من توی ۲ دقیقه با یک سیمکارت دیلیت اکانت زدم الان هر کاری میکنم که جوین بدم تو تلگرام
    این جمله رو مینویسه:this number is flood
    خواهش میکنم راهنماییم کنید
    الان دور روز میگذره ولی بازم درست نمیشه باید چیکار کرد؟؟؟؟

دیدگاه خود را بنویسید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.