کلاب هاوس ، اپلیکیشن تازه و دوست داشتنی

این روزها با اپلیکیشن تازه و نورسیده ای رو به رو شدم که چندماهی از رونماییش نگذشته و حسابی تونسته افراد مختلف در سراسر جهان رو با خودش درگیر کنه و به نوعی به پرمصرف ترین شبکه اجتماعیشون بدل بشه.

اگر اهل فضای مجازی باشید و حسابی هم تو روز یا هفته برای شبکه سازی با افراد مختلف در اینترنت وقت میذارید با دو اپلیکیشن اینستاگرام و توییتر به خوبی آشنا هستید.

هر کدام از این پلتفرمها خوبی ها و ایرادات خاص خودشون رو دارند. مثلا شما در اینستاگرام تولید کننده محتوای گرافیکی خواهید بود که در صنایع و حوزه های مختلف به فعالیت می پردازید یا در توییتر به نوشتن دیدگاه های علمی، شخصی و حتی سیاسیتون مشغول هستید و از اخبار و رویدادهای مختلف آگاه می شوید.

از اونجایی که محتوای بصری همیشه نسبت به متن جذاب تر بوده اینستاگرام از اقبال بیشتری برای دیده شدن و استفاده توسط کاربران مختلف در سراسر جهان برخوردار هست. اما امروز با پدیده جدیدی در شبکه های اجتماعی رو به رو هستیم.

اپلیکیشنی که به شما اجازه میدهد با افراد مختلف بدون اینکه از نزدیک بشناسیدشون آشنا شوید و پای حرفها و دیدگاهاشون بنشید و ارتباطی بدون روتوش و سانسور باهاشون برقرار کنید.

شاید اینطور به نظر برسد که این برنامه بیشتر به درد افرادی میخورد که اعتماد به نفس بالایی دارند و میتوانند در میان جمعیت زیادی به صحبت کردن بپردازند، بدون اینکه رشته کلام از دستشون خارج شود یا اینکه حتما باید حرفی برای گفتن داشت تا از این برنامه استفاده کرد، اما واقعیت برخلاف این تصور هست.

کلاب هاوس به شما کمک خواهد کرد تا سطح اعتماد به نفستان را برای گفتگو و برقراری ارتباط با دیگر افراد بالا ببرید و یا حتی پای صحبت های متخصصان و صاحبین نظرات مختلف بنشینید و از تجربیات و دیدگاه هایشان در زندگی و کسب و کارتان استفاده کنید.

همانطور که گفته شد این شبکه اجتماعی برپایه ارتباط صوتی بنا نهاده شده است و تنها هویت دیداری شما در این برنامه همان تصویر پروفایل کاربریتان خواهد بود و این کلام و قدرت بیان شماست که به جذب مخاطب کمک خواهد کرد و خبری از فضای گفتگوی متنی یا همان چت روم های سنتی که به دایرکت معروف شده اند نیست.

در ادامه مطالب این دسته بندی به بیان تجربیات شخصیم در استفاده از این برنامه خواهم پرداخت.

من رو میتونید با نام Moein Ghezelbash در این برنامه جستجو کنید یا شناسه کاربری imoein در کلاب هاوس دنبال کنید تا بیشتر باهم در تماس باشیم.

اگر هم که هنوز دعتونامه عضویت به دستتان نرسیده است و میخواهید در لیست ارسال دعوتنامه های من باشید در پایین این مطلب اطلاعات تماس خود را با من به اشتراک بگذارید تا با رعایت اصول محرمانگی و حریم خصوصیتان دعوتنامه عضویت برایتان ارسال شود.

موسس و هم‌بناینگذار استارت‌آپ گردش‌آنلاین هستم و اکنون به عنوان عضوی از تیم گردشگری ایران‌اکوتریپ به ایرانگردی می‌پردازم.

دیدگاه خود را بنویسید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.