استیکر برای تلگرام

اگر شما هم جزو اون دسته از افرادی هستید که این روزها به جمع تلگرامی ها پیوستید، حتما با مشکل نبود استیکر برای این برنامه ارتباطی فوق سریع و ایمن رو به رو بودید.

telegram

تلگرام این روزها خیلی روی این موضوع داره کار میکنه و امکانات زیادی رو فراهم آورده تا بتونیم استیکرهای مورد نظر خودمون رو بدون هیچ هزینه ای تولید و استفاده کنیم.

توی نگارش جدید تلگرام هم تعداد قابل توجهی استیکر اضافه شده که از شخصیت های معروف و سرشناس علم و فناوری الهام گرفته و حالت های مختلف چهره اونها میتونن برای گفتگوهای روزانه ما قابل استفاده باشند.

Telegram-Stickers-examples

فهرست کامل این استیکرها و شیوه استفاده ازشون توی وب سایت رسمی تلگرام قابل مشاهده هست که میتونید از اینجا و اینجا بهش دسترسی داشته باشید.

این پایان کار هست؟

خیر، این پایان کار نیست ، شما متوانید استیکرهای شخصی خودتون رو به تلگرام اضافه کنید، برای این کار راه های گوناگونی وجود داره، استفاده از روبات ها و حتی ارسال تصاویر با فرمت webp به دوستانتون.

ساخت استکیر با استفاده از روبات:

  1. روبات استکیر: شما میتوانید این روبات را با کلیک بر روی لینک telegram.me/stickers ، به فهرست دوستانتون اضافه کنید.
    در این روش باید فایل های ارسالی شما به روبات، با رزولوشن ۵۱۲×۵۱۲ باشه و در صورتی که استیکر شما مورد قبول واقع بشه حداقل ۱۰۰$ از تلگرام دریافت می‌کنید. گفته شده باید تصاویر ارسالی از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا در پروسه بررسی قرار بگیرند. برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ تلگرام مراجعه کنید.
  2. روبات کلیپی: استفاده از این روبات به مراتب راحت تر از روبات استیکر هست و با جستجو اون از طریق @clippy یا کلیک بر روی لینک telegram.me/clippy به لیست دوستانتون اضافه میشه. این روبات به طور روزانه ۵ استیکر برای شما میسازه و هرعکسی که براش ارسال کنید به سرعت اون رو به استیکر تبدیل میکنه و به شما برمیگردونه، شماهم خیلی راحت میتونین اون رو به دوستاتون تو تلگرام فوروارد کنید. قاعدتا هرچی تصویر شما کیفیت بیشتری داشته باشه نتیجه بهتری میگیرید.

 

استفاده از تصاویر با فرمت webp:

در این روش کافی هست شما تصاویرتون رو با استفاده از ابزارهای تبدیل عکس به webp آماده و بعدش به دوستاتون ارسال کنید. خیلی ساده و راحت!
photo_2015-05-06_18-14-30
من خودم یه سری از استیکرهای وایبر رو به webp تبدیل کردم و برای دوستام فرستادم تا ازش استفاده کنند. شما هم میتونید بسته ۱۳۵ تایی این استیکرها رو از اینجا دریافت کنید. فراموش نکنید که حتما فایل رو از حالت فشرده خارج کنید :دی

روش استفاده ازش هم خیلی ساده هست که در زیر میتونین اسکرین شات هاشو ببینید:

همچنین میتوانید لیست کاملی از بسته های استیکر که از سوی تلگرام برای کاربران عرضه شده است را در معرفی استیکرهای رسمی تلگرام ببینید

موسس و هم‌بناینگذار استارت‌آپ گردش‌آنلاین هستم و اکنون به عنوان عضوی از تیم گردشگری ایران‌اکوتریپ به ایرانگردی می‌پردازم.

11 دیدگاه در استیکر برای تلگرام

دیدگاه خود را بنویسید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.